BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.


In general, aeromodelele, au aceleasi organe constituiente, cum ar fi: fuselaj, aripi, ampenaje, tren de aterizare etc., insa forma si plasarea lor poate diferi. click pentru zoom

Fuselajul este elementul constructiv al unui aeromodel care face legatura intre organele de sustentatie, de propulsie si de dirijare (comanda). In el sunt plasate elementele de comanda si radiocomanda, motorul, carburantul etc.
Aripa este organul principal al aeromodelului pentru portanta. Lungimea proiectiei aripilor are denumirea de anvergura. In sectiune transversala la o aripa se disting: bordul de atac (desparte in doua curentul de aer) si bordul de fuga (reuneste curentul de aer), distanta intre ele denumindu-se profunzimea aripii.
Ampenajul este un organ de stabilitate si comanda format din plane fixe si mobile, montate in partea din spate si serveste la echilibrul, stabilitatea si manevrabilitatea aeromodelului. Se compune din ampenaj vertical cu deriva fixa si directie mobila, si ampenaj orizontal cu stabilizator fix si profundor mobil.
Grupul propulsor este format din motor si elice. Despre acest subiect se va discuta intr-un capitol urmator.
Trenul de aterizare constituie un ansamblu de organe de rulare pe sol a unui aeromodel.

Axele aeromodelului sunt trei:click pentru zoom
* AA' - Axa de ruliu (longitudinala)
* BB' - Axa de tangaj (transversala)
* CC' - Axa de giratie (verticala)